اخبار فرهنگی دانشجویی

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، متن بیانیه دانشگاه ، بدین شرح است

باسمه تعالی

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ
پاک و منزّه است آن خدایی که بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصی که اطرافش را برکت داده ایم شبانه برد تا از نشانه های خود به او نشان دهیم ، همانا او شنوا و بیناست.
(سوره مبارکه اسراء ، آیه 1)
قدس، قبله گاه اول مسلمانان و ملجاء آزادگانی است که سالهاست غریو آزادی وادی ایمن از چنگال اهریمنان دوران را سر داده و به امید تحقق وعده بر حق و مسجل الهی، دلیرانه و مومنانه در برابر دشمنان غاصب صهیونیستی وحامیان آن سینه سپرکرده اند.

روزقدس، میراث امام راحل (ره) و تبلور حمایت انسان های حق طلب دنیا از ملتی است که حتی ذره ای از خاک سرزمین مقدس خود را به گلوله های آتشین و حتی وعده‌های پوچ دشمنان نفروخته‌اند.
امسال، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حالی ملت روزه دار ایران و سایر ملت های دنیا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف به خیابان ها خواهند آمد که رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری بعد از ضربات کوبنده جبهه مقاومت اسلامی در عملیات طوفان الاقصی در بحران های داخلی گرفتار شده است. فراتر از آن، توطئه های منطقه ای رژیم صهیونیستی برای فرار از معضلات داخلی نیز یکی پس از دیگری با هوشیاری و درایت جبهه مقاومت نقش برآب شده و جایی برای تنفس مسموم تل آویو باقی نگذاشته است.

این روزها ، رژیم غاصب صهیونیستی به‌طور همزمان به نمادهای ظلم، کودک کشی ، استیصال و بحران تبدیل شده و در مقابل ، جبهه مقاومت ، قوی‌تر از هر زمان دیگری انتفاضه‌ای مقدس و همه جانبه را علیه دشمن صهیونیستی آغاز کرده است. فرجام این انتفاضه، به مانند سرنوشت محتوم فلسطین که همان آزادی مطلق از اسارت دزدان خاک و سرزمین می‌باشد، روشن است.
دانشگاه جامع علمی کاربردی از ملت روزه دار ایران به ویژه دانشگاهیان، مدرسان و دانشجویان دعوت می نماید 17 فروردین ماه با حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمان‌های راستین شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیعت مجدد نموده و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت می کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا